Interimkonsult

I en föränderlig vardag och värld är det allt fler som inser fördelen med att snabbt kunna stötta upp verksamheten med en konsult.

När vi på Ekonova får in en konsultförfrågan kan det handla om en tillfällig hög arbetsbelastning, fusion, systemimplementation, förvärv, föräldraledighet, sjukdom, börsnotering, bemanningsutmaningar, processkartläggning, omstrukturering, omorganisation eller projekt. Eller bara ett behov av en extern person som kommer in med ”nya ögon”. Ibland är uppdraget kort men ofta längre.

Vi på Ekonova samarbetar i en grupp och kan stötta er i både enklare ekonomiuppdrag till avancerade ekonomikonsultationer. Idag har vi flera interims uppdrag där vi stöttar med bland annat all löpande redovisning, bokslutsarbete, omstrukturering och föräldraledighet.

Ekonova har flera erfarna affärsutvecklare som bland annat arbetar med controlleruppdrag, nyetableringar och marknadsföring. Vi har även många års erfarenhet av eget företagande.

Vill ni har mer information om våra interimuppdrag och hur vi skulle kunna förbättra er verksamhet?

Hör av er till oss så kan vi förklara mer eller boka in ett förutsättningslöst möte. Då får vi chansen att lära känna varandra och så kan vi ta fram ett förslag. Ring eller maila någon av oss så berättar vi mer!

Leyla Bekir

0470-16 887

leyla@ekonova.se

Besöksadress

Grusåsvägen 10
352 45 Växjö

Kontakt

info@ekonova.se
010-33 33 504