Interimkonsult

I en föränderlig vardag och värld är det allt fler som inser fördelen med att snabbt kunna stötta upp verksamheten med en konsult.

När vi på Ekonova får in en konsultförfrågan kan det handla om en tillfällig hög arbetsbelastning, fusion, systemimplementation, förvärv, föräldraledighet, sjukdom, börsnotering, bemanningsutmaningar, processkartläggning, omstrukturering, omorganisation eller projekt. Eller bara ett behov av en extern person som kommer in med ”nya ögon”. Ibland är uppdraget kort men ofta längre.

Vi på Ekonova samarbetar i en grupp och kan stötta er i både enklare ekonomiuppdrag till avancerade ekonomikonsultationer. Idag har vi flera interims uppdrag där vi stöttar med bland annat all löpande redovisning, bokslutsarbete, omstrukturering och föräldraledighet.

Ekonova har flera erfarna affärsutvecklare som bland annat arbetar med controlleruppdrag, nyetableringar och marknadsföring. Vi har även många års erfarenhet av eget företagande.

Vill ni har mer information om våra interimuppdrag och hur vi skulle kunna förbättra er verksamhet?

Hör av er till oss så kan vi förklara mer eller boka in ett förutsättningslöst möte. Då får vi chansen att lära känna varandra och så kan vi ta fram ett förslag. Ring eller maila någon av oss så berättar vi mer!

Jörgen Blixt

079-335 77 46

jorgen@ekonova.se

Leyla Bekir

073-637 23 30

leyla@ekonova.se

Leyla Bekir

073-637 23 30

leyla@ekonova.se

Jörgen Blixt

079-335 77 46

jorgen@ekonova.se

Besöksadress

Norra Esplanaden 16
352 31 Växjö

Kontakt

info@ekonova.se
010 - 33 33 504

 

Vi på Ekonova arbetar med allt från enkel bokföring till avancerad redovisning.  Vårt arbetslag består av ekonomiassistenter, redovisningsekonomer, auktoriserad FAR redovisningsekonom, affärsutvecklare och ekonomer.